niedziela, 24 listopada 2013

Domowe kosmetyki - solno-cukrowy peeling do ciała na szybko

To szybki i prosty przepis, który stosuję już od dawna. Kiedyś miałam okazję uczestniczyć w wykładzie na temat kosmetyków naturalnych i wiele z tego, co tam usłyszałam, wyparowało z mojej głowy, ponieważ kosmetyków używam bardzo mało. Jednak receptura na ten peeling na stałe zagościła w moim domu. Jest banalnie prosty, skuteczny i przyjemny w użytkowaniu.

Solno-cukrowy peeling do ciała

1 łyżka nierafinowanego cukru brązowego demerara;
1 łyżka soli morskiej;
olej (u mnie kokosowy lub słonecznikowy);
kilka kropli olejku eterycznego (u mnie zwykle pomarańczowy)

Składniki wymieszać w małej miseczce, oleju dodać tylko tyle, żeby otrzymać konsystencję dość gęstej pasty. I od razu używać. Taki peeling jest w 100% naturalny. Można go zmieniać dowolnie, tzn. wyprodukować peeling tylko cukrowy lub tylko solny. Albo kawowy, gdy zamiast soli dodamy mieloną kawę:-).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz